close

robert_newshair_01.jpg 

首先,蘿蔔先生你的頭髮為什麼可以長的這麼快???!!! 你那個是什麼頭來的???(XD)

不過,這也好。
至少確定到在四月〔New Moon〕開拍時大概都可以回復到第一集Edward的長髮造型,我每次一時想到蘿蔔頂著平頭裝演Edward,就立即毛骨悚然打震了(XD)。註:但上面蘿蔔這個樣子我竟然聯想起「亞歷山大超級遊民」.....(默)

newmoon_logoblog.jpg

另外就是,〔MTV〕公佈了〔New Moon〕的LOGO,老實說,很普通而且有點醜...(爆XD) 電影定在11月20日上映,但問題是四月才開拍,趕不趕及年尾上映啊?我在想這麼短時間就可能拍好的嗎?雖然說〔New Moon〕裡大多是Bella獨自傷心空白Edward失蹤還有隻小狼狗的劇情,但這麼趕出來的製成品質素會不會很差?(〔Twilight〕品質已經都不是好的說...) 我一整個大擔心,我說啊最好拖到最後還是要延期上映,我希望質素可以做好一點,不要毀了粉絲們的期望(雖然原著已經夠失望了)。

Robert Pattinson: Getting Ready for Oscar

Robert Pattinson has landed!
Our favorite Brit boy is here in Hollywood. As you must know by now, the Twilight star is going to be presenting at the Academy Awards on Sunday. (Nope, his costar Kristen Stewart is not expected to join him.

So what's he been up to since he got here?

Mr. Pattinson was spotted in Beverly Hills yesterday, followed by dinner at Grey Goose night at the new West Hollywood outpost of London's famed Italian brasserie Cecconi's.

He arrived by himself (how much do we love that he doesn't travel with an entourage?) at about 8:30 p.m. and enjoyed the cicchetti, the eatery's signature plate of Italian tapas. "He ate dinner with friends and hung out in the patio area," a fellow diner reports.

I hear he'll be rehearsing his Oscar gig on Saturday afternoon at the Kodak Theatre in Hollywood.

另一大新聞就是蘿蔔會出席〔Oscar〕擔任嘉賓!!!
為了看一下蘿蔔先生,那我想我應該會乖乖坐在電視螢幕前看足全程(XDD)
但蘿蔔視乎行程很趕,〔Oscar〕後,蘿蔔會跟Kristen還有小狼狗27/2到達日本宣傳(蘿蔔行程是UK→LA→JP→UK???),但說起這個,我真的是很羡慕日本那群粉絲!!(吼) 看到官方公告,還辦了場150名粉絲跟他們「面對面」....是「面對面」的活動!!!

吼,吼吼吼吼吼吼吼吼吼吼......(咬牙切齒)

吼吼吼吼,我好想去啊....真的好想去....(跪地畫圈圈)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Christy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()